În situația actuală cauzată de CoronaVirus [COVID-19] business-urile implementează soluții de lucru remote

În situația actuală cauzată de CoronaVirus [COVID-19] business-urile implementează soluții de lucru remote
5 (100%) 1 vote

remote workSituația actuală cauzată de CoronaVirus [COVID-19] are un impact asupra vieții sociale și a economiei mondiale. În contextul în care crește semnificativ numărul angajaților ce lucrează de acasă, pentru a minimiza riscul întreruperii activității normale a afacerilor, împreună cu partenerii săi, One-IT vine în sprijinul companiilor și a comunității de business prin oferirea de soluții de lucru remote, gratuite.
Fiecare organizație dorește să își mențină în siguranță angajații și afacerea. De aceea, ca măsuri de precauție, se limitează întâlnirile față în față între clienți, parteneri, angajați chiar.
Munca la distanță și comunicarea cu echipa pot fi extrem de eficiente dacă ai tool-urile potrivite, iar rolurile și sarcinile sunt bine definite în cadrul echipei. Îți prezentăm aici și câteva sugestii legate de munca la distanță:

A. Spațiul de lucru este un element esențial
Chiar dacă lucrezi de acasă, ai nevoie de un loc dedicat, cât mai retras, în care să-ți poți desfășura activitatea în liniște. Dezavantajul este că, lucrând de acasă, te poți confrunta cu multe surse de distragere a atenției. Pentru gestionarea eficientă a timpului de lucru, pot fi folosite diverse programe sau aplicații (de exemplu „RescueTime”).

B. Asigură-te că sarcinile sunt clare pentru toată echipa
Este recomandată utilizarea instrumentelor software de gestionare a sarcinilor. O bună coordonare este absolut necesară atunci când membrii echipei nu sunt în aceeași locație. De aceea, sunt importante aspecte ca: trasarea sarcinilor precise și utilizarea unui calendar sincronizat în echipă (de exemplu „Google Calendar”). Astfel, când lucrurile sunt bine organizate, transmiți și încredere mai departe.
De asemenea, sarcinile pot fi gestionate prin softuri dedicate de task-management sau ticheting (de exemplu „Trello” sau „Asana”). Aceste instrumente utilizate pot fi o bună practică și poate fi monitorizată, în folosul creșterii productivității echipei aflate la distanță.

C. Menține interacțiunea zilnică cu echipa prin VideoConferințe/AudioConferințe
Când nu există interacțiune și nu îți vezi colegii de zi cu zi, videoconferințele sunt destul de practice. În felul acesta, puteți interacționa mai ușor, aveți nevoie doar de o conexiune rapidă la internet.
Pentru a vă ușura interacțiunea, poți folosi și soluțiile de chat sau e-mail. Astfel, ai și o trasabilitate a ceea ce discutați și stabiliți în echipă.
Mai jos îți prezentăm atât soluția propusă de videoconferință, cât și soluția pentru comunicarea în echipă.

Încrederea în echipă este cel mai important element pentru gestionarea muncii la distanță. Cei care coordonează echipe trebuie să aibă încredere în colegii lor, fără a face micromanagement, pentru ca aceștia să poată excela în ceea ce fac.
Unele companii care lucrează la distanță în mod frecvent, se așteaptă ca angajații să fie în fața camerei video tot timpul. Aceasta indică lipsa de încredere. Pentru ca oamenii să facă tot posibilul să-și asume responsabilitatea pentru munca lor, au nevoie de încredere. Aceasta împuternicește oamenii. Astfel, construiești încrederea în echipă.

Vezi soluții remote, oferite în mod gratuit la One-ITwww.one-it.ro/blog/one-it-sustine-continuitatea-afacerii-tale-in-contextul-coronavirus-ului-covid-19-prin-solutii-de-lucru-remote-gratuite/

 

#STAYSAFE

Share and Enjoy !

0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.